Els enviaments es realitzen amb l’empresa de transport General Logistics Systems Spain, SA, amb nom comercial GLS i domicili fiscal C/Ingeniero Torres Quevedo, 1 28022, Madrid (España).

Península, Balears i Canàries:
Preu: 8,00 €
Temps d’enviament: des de 72 hores laborables (depenent del producte i producció)
Enviament gratis: a partir de 60 €

TERMINIS DE LLIURAMENT

Entenem que com a client espera rebre la seva comanda com més aviat millor, per això treballem per lliurar-li la seva comanda de la manera més ràpida possible amb lliuraments de 48 hores laborables en Península.
Per poder saber en quin moment s’expedeix la seva comanda, li recomanem que estigui atent a la safata d’entrada del seu correu electrònic. Li enviarem una confirmació d’enviament de la seva comanda indicant la data de lliurament estimada.
En cap de setmana o dies festius, els enviaments es gestionaran al següent dia laborable.

Com funciona l’enviament i què fer si em trobo absent al meu domicili el dia del lliurament?

S’efectuarà un primer lliurament a l’adreça d’enviament indicada i en el cas que en el moment del lliurament vostè es trobés absent, el missatger intentarà deixar una nota d’avís a la bústia. No sempre és possible deixar una nota, ja que a vegades el missatger no pot accedir al portal o al recinte d’habitatges. Després d’aquest primer intent de lliurament, la delegació que reparteix la teva zona intentarà contactar amb vostè per acordar un segon lliurament. Si en la segona entrega vostè es trobés també absent, la comanda romandrà en la delegació de la seva zona perquè pugui passar a recollir-lo a l’agència. Si per algun motiu no han aconseguit contactar amb vostè per acordar el lliurament, pot escriure a glow.kl2020@gmail.com perquè puguem facilitar la informació de contacte o ajudar en el que sigui necessari.

Com puc fer el seguiment del meu enviament?

Pot fer el seguiment del seu enviament utilitzant l’enllaç que trobareu al correu electrònic que confirma l’enviament de la teva comanda.

Què passa si la meva adreça de lliurament és incorrecta?

Us recomanem que revisi l’adreça indicada abans de realitzar la seva comanda per assegurar-se que les dades són correctes i complets, ja que no és possible canviar l’adreça un cop l’enviament ja s’ha efectuat sense que es generi una despesa d’enviament addicional. Si detecta alguna dada incorrecta comuniqueu com més aviat millor amb nosaltres a glow.kl2020@gmail.com. També aquesta gestió pot incrementar la demora en el lliurament entre 24 i 48 hores més. No s’oblidi de revisar bé tots els camps abans de finalitzar la comanda!

Festius

Dies no laborables en el nostre centre logístic. En aquests dies no es preparen comandes, per tant, les comandes es retarden al dia vinent laborable. Sentim les molèsties. Gener: dies 1 i 6. Maig: dia 1. Juny: dia 24. Agost: dia 15. Octubre: dia 12. Novembre: dia 1. Desembre: dies 6,8, 25 i 26

ENVIAMENTS INTERNACIONALS

De moment no efectuem enviaments fora d’Europa.

DEVOLUCIONS

Si la peça no t’ha convençut, tens fins a 15 dies des de la data de compra per a fer la devolució de la teva comanda. Pots efectuar-la, tant de la comanda completa, com d’una part d’aquesta.

Per gestionar la devolució posa’t en contacte amb nosaltres al correu glow.kl2020@gmail.comi t’enviarem les indicacions corresponents.

Només es pot tramitar la devolució el mateix usuari que l’ha adquirit.

GARANTIA GENERAL PER A TOTS ELS PRODUCTES

Excepte prova en contra, s’entendrà que els productes són conformes amb el contracte sempre que compleixin tots els requisits que s’expressen a continuació:

  • 1. S’ajustin a la descripció realitzada pel venedor i tinguin les qualitats del producte que el venedor hagi presentat al consumidor i usuari en el lloc web.
  • 2. Siguin aptes per als usos a què ordinàriament es destinin els productes de la mateixa mena.
  • 3. Presentin la qualitat i prestacions habituals d’un producte del mateix tipus que el consumidor i usuari pugui amb fonament esperar, tenint en compte la naturalesa del producte.